fredag 9 januari 2009

Är det inte det ena

Mår faktiskt lite bättre nu, om än lite hosta kvar, men absolut inte som förut.
Men det som är lite sådär är att jag har ont typ där hjärtat sitter typ revebenen eller nåt, jag vet inte. Ringde till VC förut men skulle avvakta så får vi se, har ju hostat så jag kan ha hostat sönder mig. Det som oroar mig lite är ju hjärtmuskelinflammtion. Hade ju feber när vi sprang genom centralen i lördags, och det var ändå tio minuter vi kutade. Great. Och det är ju inte första gången jag tränat med feber heller. Är ju till exempel ett anta gånger jag ridit och haft hårda hoppträningar och dylikt när jag varit sjuk... Jättebra Linda!
Nej, är inte den som som oroar mig för sånt här annars så vi får hoppas på det förstnämnda.

1 kommentar:

Emma sa...

Ja fy fan, otäckt sånt där! Men när jag hostade så där hade jag också ont vid revbenen och bröstet, gjorde ont när jag andades osv. Då var det för att jag hostat sönder mig, men man ska alltid kolla upp sånt och ringa ändå :). Bättre att kolla upp det en gång för mycket liksom :). Skönt att det är lite bättre åtminstone, då är det förhoppningsvis ingen fara ska du se gumman! Pusss<3